05 November 2010

Cerita Pelik





Omg! OMG! something just happen..SOMETHING WIERD-OOOW..


Ok cerita dia macam ni,


Aku pernah dapat musik box masa zaman sekolah dulu-dulu(budak lagi masa tu) dalam form 5 kalau aku tak silap..halaa..siapa tak pernah dapat hadiah kan masa sekolah-sekolah dulu...dapat gula-gula, dapat surat lah, dapat choclate lah..semua orang pun pernah hadiah dapat kan? tidak kisah lah hadiah apa pun, janji dapat..alhamdulillah...










tapi,


Aku bukan nak cerita pasal benda ni..aku nak cerita pasal musik box aku tu , yang sudah TUA, yang sudah BERKURUN-KURUN tak dibukak, yang dah suatu ketika dulu sudah ROSAK, yang TIDAK MENGELUARKAN BUNYI langsung (apa tidaknya sepanjang masa dengar ja bernyanyi-nyai merdu, faham-faham lah excited kt dapat hadiah)...yelah, kata dari boyfriend siapa tidak suka..*wink2* -ex-boyfriend ok-


and..




and...




and thennn........












selepas itu, jeng jeng jeng...






secara
tiba-tiba
boleh 
pula
MUSIK BOX
itu 
boleh 
BERBUNYI 
KEMBALI
setelah 
disimpan 
didalam
kotak
hadiah
selama 
tiga tahun
OoH
My
GOD~~!!!!!




2 comments:

tania said...

haaa!
aku tau!
ni mesti sbb ex kau teringat balik kat kau ni! *wink wink wink

red_line said...

bnyak la tania..
jgn pk bukan2..
dia sedang gembira kot sekarang..
comform la x ingt aku da..